1/1/15

Encuentro diocesano de familias el 4 de enero de 2015

En la Fiesta de la Sagrada Familia, el próximo domingo 4 de enero de 2015, en la Casa de Cursillos de San Pablo, tendrá lugar el Encuentro diocesano de familias, como un punto de encuentro de las familias de la diocesis.

El horario será de 12:00h a 17:00h e incluirá un almuerzo, llevando cada familia para compartir.

Contacto para informarse:
C/ Torrijos, 12. 14003 Córdoba
Tel. 957 49 64 74 Ext. (610)
delegacionfamiliayvida@diocesisdecordoba.com

1 comentario:

1. Keeping that in thoughts, you'll be able to|you presumably can} relaxation assured that the CNC machine will present for your small business. Improving the capability of your store will assist you to deliver more shortly and Jumbo Vacuum Storage Bags at a better quality level. Petri nets are a well-established course of modeling method that has formal semantics. A Petri internet is a directed, linked, and bipartite graph by which each node is either a spot or a transition. When there's be} at least of|no less than} one token in each place linked to a transition, the transition is enabled.

ResponderEliminar